Reima:Meillä on käynyt yhtenään vieraita.Iiris käy kerran lipasemassa jokaista sitten se menee kyljelleen nukkumaan keskelleolkkarin lattiaa eikä päätään nosta.Mä puolestani haluaisin hypätä syliin ja pusuttaa koko ajan.Mä oon joutunut opettelemaan odottamista ...kärsivällisesti.Huh!Ensin odotan maassa lupaa tulla.Sit saan tervehtiä.Mut sittenpitäis mennä omalle kopille...en malttais...käyn sielä ja jos emäntä ei huomaa niin hiippailen takaisin.Paras oli kun ryömin salaa takaisin...

Iiris.Mä en tajuu tota Reimaa.Se pörrää ihan liikaa.Mä käyn kerran kattomassa ketä ne on sitten meen omiin oloihin.Jos joku sit tulee pyytämään mua niin voin mä mennä paijattavaksi tai leikkimään.Kun meilläon vieraita me ei kuitenkaan aleta sitä meidän hurlumia , sen verran vieraskoreita ollaan.Eikä mekylässäkään laiteta mattoja rullalle ja hepuloida,niin että kyllä me jo osataan vään nätimmin olla.