Iiris: Me käydään vain minilenkeillä mutta useinetei palelluta.Meillä on kyl Reiman kans lämpöiset talviasut,mutta kun emäntiä palelee...

Reima: Me ollaan opetetu uusia temppuja.Mä vedän sukat jalasta ja tuon tohvelit.

Iiris:Mä laitan valot päälle seinäkatkaisijasta ja osaan menää käskystä seisomaan pienelle punaselle matolle.

Reima: Kun me leikitään piilosta sisällä ja ulkona nin osaan haukkua kun löydän piilosta ihmisen.

Iiris:Osaan mäkin,mut mun pitää ekaks tsempata itteeni sillain että meen maahan ja ylös pari kertaa niin sitten vasta lähtee kunnon haukku.Kerran kun Reima oli yökylässä joku humalainensetä  tuli meidän patiolle niin mä nostin sellasen äläkän että e oo ennen kuultu.Osasin muristakin tosi matalalta.Kyllä mä perhettäni puolustan vaikka pieni olenkin. Ja kun me oltiin yks luminen aamu puistossa niin yks humalainen setä tuli vaatimaan tupakkaa äitiltä eikä se uskonut ettei äitillä oo niin se alkoi vaatimaan rahaa ja kun oli niin pimeetäkin vieläkunkello oli vähän yli kuus aamulla niin Reima otti selasen nelijalkatana-asennon että tästä ei mennäniin mä sit matkin sitä.Reima muris ensin mut mä ehdin sit siihen murinaan mukaan säestämään vähän korkeemmalta.Siinä me oltiin tanassa,niin se setä peräänty ja sano:antaa olla.Äiti kiitti meitä namilla.Oltiin ihmeissään,kun e ennen oo murinasta namia saatu.