Iiris: Reimaa ei toi uuden vuoden yön paukuttelu juuri häiritse-se nukkuu aika sikeesti.Mä sen sijaan olin aivan innoissani kun pääsin mukaan ilotulitusretkelle yhdelle mäelle.Vitsit siel oli hieno joulukuusi valoissa ja lumilabyrintti.No,mehän juostiiin kipaa labyrintissä paukkupakkasessa palttoot päällä.Emännät tarjos huikeimman räiskytyksen aikaan niin maar perusteellisesti namia ettei me ehditty niitä rakettejapelätä ollenkaan.Mahtava herkutteluhetki!

Reima: No,mä tiedän jo tämä yön.Tää oli o mun neljäs kerta.Jos kerran vuodessa saa herkkuja kauniiden valojen alla niin se on tää yö.Nakit söin noin vain, tuli aika ähky olo.Me riehuttiin vaan vaikka meistä piti ottaa hienoja kuvia kuusen juurella.Sit me päästiin vielä yökylään ja saatiin siellä sellaset makuluut ettei oo ennen saatu.Voi ettäne maistui hyviltä.Mä oli kohtelias ja kävin kiitämässä isäntää oikein kielestä pitäen, Iiris vaan kyttäs keittiössä että mistä laatikosta vois saada lisää.Yöllä oi lämmin auto,kun Mirjalahjoitti meille lampaanturkistaljan.Siinä meekoteltiin viekukkain kotimatka.